השירותים שאנו מספקים לניהול המשרד
ניהול יומן ותיאום פגישות
ניהול יומן ותיאום פגישות באופן היעיל, המקצועי והמאורגן ביותר.
תיאום משימות אישיות:
קביעת תורים, תשלומים, בנקים, כרטיסי טיסה ושהיה בחו"ל, עבודה מול הרשויות, זימון אנשי שירות ובעלי מקצוע.
שירותי משרד
מגוון שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה בהתאמה אישית, מענה וטיפול בפניות לקוחות בטלפון, דוא"ל ורשתות חברתיות, ניהול תכתובות החברה, הכנת מסמכים, הכנת פרזנטציות, סיכומי ישיבות, העברת חוזים ומסמכים לחתימה.
הצעות מחיר והזמנות
.הפקת הצעות מחיר, שליחה ללקוחות ומעקב
גבייה
מעקב תשלומי לקוחות, בדיקה שהתשלומים משולמים בזמן, תזכורות ללקוחות, עדכון שוטף בקובץ ייעודי.
הנהלת חשבונות
הפקת חשבונות וקבלות ממוחשבות והעברת חומר לרו"ח, הפקת דוחות מעקב על הוצאות העסק והכנסותיו.
ניהול רכש
קבלת הצעות מחיר מספקים, השוואות מחירים לצורך הוזלת עלויות, הוצאת הזמנות מסודרות ומעקב אחר קבלתן.
מיון וגיוס מועמדים
גיוס כוח אדם והשמת עובדים, פרסום משרות ברשתות החברתיות ובחברות כוח אדם, סינון ראשוני של קורות חיים.
הפקת אירועים וכנסים
ארגון ישיבות, ימי עיון, סדנאות וכנסים עסקיים, הרשמה ותזכורות למשתתפים. הכנת חומרים ומצגות, תיאום טכני ולוגיסטי - מקום, ציוד, כיבוד, הסעות.
ניהול מדיה חברתית
עדכון והעלאת תכנים ומדיה ברשתות החברתיות ובאתר הלקוח ניהול דפי פייסבוק, אינסטגרם וקמפיינים ניהול רשימות דיוור הכנת דפי נחיתה וניוזלטרים טיפול בחומר שיווקי.
ניהול ושימור לקוחות
בניית מאגר לקוחות, שליחת מידע ללקוחות, לפי דרישות העסק.